Stowarzyszenie Absolwentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Warmii i Mazur
Skocz do: nawigacja, szukaj
[wersja nieprzejrzana][wersja nieprzejrzana]
(Cele)
Linia 34: Linia 34:
  
 
== Cele ==
 
== Cele ==
...
+
Podstawowe cele określa statut Stowarzyszenia i należą do nich: <br/>
<br/>
+
* różnorodne przedsięwzięcia związane z działalnością naukową, dydaktyczną i gospodarczo-finansową uczelni,
 +
* organizacja sympozjów, konferencji, seminariów i wycieczek ważnych z punktu widzenia nauki,
 +
* opracowywanie propozycji zmian dla władz uczelni,
 +
* współpraca z organizacjami studenckimi uczelni,
 +
* prowadzenie własnej działalności gospodarczej,
 +
* współpraca z innymi organizacjami i stowarzyszeniami,
 +
* organizowanie życia koleżeńskiego członków Stowarzyszenia.
 +
 
 
== Zarząd ==
 
== Zarząd ==
 
Władzami Stowarzyszenia są: <br/>
 
Władzami Stowarzyszenia są: <br/>

Wersja z 15:16, 10 kwi 2014

Stowarzyszenie Absolwentów UWM

Logo Stowarzyszenia
Logo Stowarzyszenia
Rok założenia ...wymagane...
Założyciel ...opcjonalne...
Siedziba Olsztyn, ul. Heweliusza 12, 10-724 Olsztyn

telefon: 89 523 49 69
e-mail: stowarzyszenie.absolwentow@uwm.edu.pl
WWW

Profil działalności Zrzeszenie absolwentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego oraz uczelni, które poprzedzały jego formę
Kontakt ul. Heweliusza 12, 10-724 Olsztyn
KRS 0000037769


Stowarzyszenie Absolwentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego – stowarzyszenie, które zrzesza absolwentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie. To organizacja, która stawia sobie za cel podtrzymywanie więzi pomiędzy absolwentami a macierzystą uczelnią oraz ścisłą współpracę i wymianę doświadczeń naukowych i dydaktycznych pomiędzy członkami Stowarzyszenia. Na czele Stowarzyszenia Absolwentów UWM stoi Prezes - prof. zw. dr hab., dr h.c. Andrzej Faruga.

Historia

...

Statut

Stowarzyszenie działa w oparciu o statut - Załącznik Nr 1 do Uchwały Nr 1 z dnia 03 grudnia 2010 Nadzwyczajnego Walnego Zebrania Członków Stowarzyszenia Absolwentów Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w OlsztynieStatut.
Struktura Statutu:

  1. Rozdział I - Postanowienia ogólne
  2. Rozdział II - Cel i środki działania
  3. Rozdział III - Członkowie, ich prawa i obowiązki
  4. Rozdział IV - Struktura organizacyjna Stowarzyszenie
  5. Rozdział V - Władze Stowarzyszenia
  6. Rozdział VI - Majątek Stowarzyszenia
  7. Rozdział VII - Zmiany statutu i rozwiązanie Stowarzyszenia

Statut zakłada, że członkowie Stowarzyszenia dzielą się na dwie grupy:

  • Członkowie zwyczajni - absolwenci Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego lub uczelni, które poprzedzały jego fodlrmę,
  • Członkowie honorowi - absolwenci Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego lub uczelni, które poprzedzały jego formę, którzy szczególnie zasłużyli się dla uczelni lub Stowarzyszenia.


Cele

Podstawowe cele określa statut Stowarzyszenia i należą do nich:

  • różnorodne przedsięwzięcia związane z działalnością naukową, dydaktyczną i gospodarczo-finansową uczelni,
  • organizacja sympozjów, konferencji, seminariów i wycieczek ważnych z punktu widzenia nauki,
  • opracowywanie propozycji zmian dla władz uczelni,
  • współpraca z organizacjami studenckimi uczelni,
  • prowadzenie własnej działalności gospodarczej,
  • współpraca z innymi organizacjami i stowarzyszeniami,
  • organizowanie życia koleżeńskiego członków Stowarzyszenia.

Zarząd

Władzami Stowarzyszenia są:

  • Walne Zebranie Członków - jest najwyższą władzą Stowarzyszenia. Do kompetencji tego organu należą m.in. zatwierdzanie sprawozdań i budżetu, ustalenie wysokości wpisowego i składek członkowskich, wybór członków Zarządu i Komisji Rewizyjnej i zmiana statutu.
  • Zarząd - organ wykonawczy, do którego zadań należy m.in. kierowanie działalnością Stowarzyszenia, opracowywanie projektów i planów działania, zaciąganie zobowiązań i podpisywanie umów w imieniu organizacji, reprezentowanie Stowarzyszenia. Zarząd wybiera spośród swojgo grona Prezydium Zarządu, w skład którego wchodzą:
  • Komisja Rewizyjna - organ kontrolny Stowarzyszenia, który składa się z 5 członków. Do zadań Komisji Rewizyjnej należy m.in. kontrola działalności Stowarzyszenia, sprawdzanie stanu finansowego, spisywanie protokołów ze swojej pracy oraz czuwanie nad majątkiem Stowarzyszenia, który tworzą ruchomości i środki pieniężne pochodzące: ze składek członkowskich i z wpisowego, z darowizn i ofiar, dotacji i subwencji oraz środków pochodzących ze źródeł poza budżetowych (np. funduszy Unii Europejskiej).


Formy działalności

...

Przypisy