Klaster Wołowiny: Różnice pomiędzy wersjami
[wersja nieprzejrzana] | [wersja nieprzejrzana] |
(→Informacje ogólne) |
(→Informacje ogólne) |
||
Linia 15: | Linia 15: | ||
*rozwijanie sieci współpracy i budowanie więzi międzyludzkich – wspieranie ekspansji firm działających w obrębie klastra | *rozwijanie sieci współpracy i budowanie więzi międzyludzkich – wspieranie ekspansji firm działających w obrębie klastra | ||
*ustanawianie sieci powiązań pomiędzy firmami - umożliwianie wprowadzania rozwiązań innowacyjnych | *ustanawianie sieci powiązań pomiędzy firmami - umożliwianie wprowadzania rozwiązań innowacyjnych | ||
− | *analiza trendów technicznych | + | *analiza trendów technicznych – przyciąganie nowych interesujących firm i młodych talentów do regionu |
− | *tworzenie marki regionu | + | *tworzenie marki regionu – promowanie eksportu z obrębu klastra |
*dostarczanie usług wspomagających działalność podstawową – prowadzenie wywiadu rynkowego | *dostarczanie usług wspomagających działalność podstawową – prowadzenie wywiadu rynkowego | ||
*wzmacnianie świadomości klastrowej w firmach – kształcenie kadr zarządzających | *wzmacnianie świadomości klastrowej w firmach – kształcenie kadr zarządzających |
Wersja z 12:29, 18 cze 2014
Klaster Wołowiny | |
| |
| |
Przedmiot działalności: | produkcja i przetwórstwo mięsa wołowego |
Adres: | ul.Poprzeczna 3, 04-602 Warszawa |
E-mail: | andrzej.pazdzior@pzpbm.pl |
Telefon: | 728 328 700 |
Strona internetowa: | klaster-wolowiny.pl |
Klaster Wołowiny – klaster ten zrzesza przedsiębiorców oraz indywidualnych producentów prowadzących działalność związaną z produkcją oraz przetwórstwem mięsa wołowego, a także jednostki samorządu terytorialnego, instytucje otoczenia biznesu, szkoły wyższe i jednostki naukowo-badawcze.
Informacje ogólne
Inicjatorem powstania klastra jest Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego. Do celów działalności klastra zalicza się:
- rozwijanie sieci współpracy i budowanie więzi międzyludzkich – wspieranie ekspansji firm działających w obrębie klastra
- ustanawianie sieci powiązań pomiędzy firmami - umożliwianie wprowadzania rozwiązań innowacyjnych
- analiza trendów technicznych – przyciąganie nowych interesujących firm i młodych talentów do regionu
- tworzenie marki regionu – promowanie eksportu z obrębu klastra
- dostarczanie usług wspomagających działalność podstawową – prowadzenie wywiadu rynkowego
- wzmacnianie świadomości klastrowej w firmach – kształcenie kadr zarządzających
- rozpowszechnianie nowych technologii w obrębie klastra – ulepszanie procesów produkcyjnych
- lobbowanie na rzecz rozwoju infrastruktury – wpływ na poprawę polityki i jej uregulowań prawnych
- działanie jako inkubator usług – lobbowanie za subsydiami
- przeprowadzanie studiów i analiz efektów działalności klastra – koordynowanie zakupów w wewnątrz klastra
- ustanawianie standardów technicznych
Struktura organizacji
Koordynatorem Klastra Wołowiny jest Polskie Zrzeszenie Producentów Bydła Mięsnego. Lista członków klastra znajduje się pod linkiem http://www.klaster-wolowiny.pl/pl/uczestnicy-klastra/
Dane kontaktowe
Klaster Wołowiny
ul. Poprzeczna 3,
04-602 Warszawa
tel. 728 328 700
e-mail: andrzej.pazdzior@pzpbm.pl
strona internetowa: klaster-wolowiny.pl
Bibliografia
Klaster Wołowiny [22.04.2014]