Przedszkole przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Janusza Korczaka w Szczytnie: Różnice pomiędzy wersjami
Z Encyklopedia Warmii i Mazur
(→Działalność) |
|||
Linia 14: | Linia 14: | ||
== Działalność == | == Działalność == | ||
− | Przedszkole przeznaczone jest dla dzieci od 3 roku życia z orzeczeniem o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju. | + | Przedszkole przeznaczone jest dla dzieci od 3 roku życia, z orzeczeniem o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju. |
Opieka przedszkolna opiera się przede wszystkim na: | Opieka przedszkolna opiera się przede wszystkim na: | ||
Linia 29: | Linia 29: | ||
* rozwój motoryki małej, | * rozwój motoryki małej, | ||
* rozwój motoryki dużej | * rozwój motoryki dużej | ||
− | * komunikacja - porozumiewanie się pozawerbalne, rozumienie mowy, ćwiczenia artykulacyjne | + | * komunikacja - porozumiewanie się pozawerbalne, rozumienie mowy, ćwiczenia artykulacyjne, |
− | * samoobsługa | + | * samoobsługa, |
− | * socjalizacja | + | * socjalizacja, |
* funkcje poznawcze. | * funkcje poznawcze. | ||
Wersja z 00:40, 15 lis 2014
Przedszkole przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Janusza Korczaka w Szczytnie | |
Data założenia: | |
Typ placówki: | przedszkole specjalne |
Adres: | ul. Janusza Korczaka 4, 12-100 Szczytno |
Przedszkole przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Janusza Korczaka w Szczytnie – placówka oświatowa w województwie warmińsko-mazurskim, w Szczytnie. Przedszkole wchodzi w skład Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Szczytnie. Dyrektorem Ośrodka jest Maria Jolanta Rudzka. <
Działalność
Przedszkole przeznaczone jest dla dzieci od 3 roku życia, z orzeczeniem o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju.
Opieka przedszkolna opiera się przede wszystkim na:
- diagnozie rozwoju psychofizycznego;
- opracowaniu indywidualnego dla każdego dziecka programu edukacyjno-rewalidacyjnego;
- prowadzeniu zajęć: ogólnorozwojowych, logopedycznych, gimnastyki korekcyjnej, zajęć muzyczno-plastycznych.
W Przedszkolu wykorzystywane są następujące metody pracy:
- stymulacja sensoryczna,
- integracja sensoryczno-ruchowa,
- poznanie własnego ciała,
- rozwój motoryki małej,
- rozwój motoryki dużej
- komunikacja - porozumiewanie się pozawerbalne, rozumienie mowy, ćwiczenia artykulacyjne,
- samoobsługa,
- socjalizacja,
- funkcje poznawcze.
Kadra pedagogiczna
Kadra pedagogiczna pracująca w placówce od września 2013 r.:
Katarzyna Błońska, Magdalena Balcewicz.
Bibliografia
...