Gimnazjum nr 17 dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Warmii i Mazur
Skocz do: nawigacja, szukaj
[wersja nieprzejrzana][wersja nieprzejrzana]
(Cele i zadania)
Linia 4: Linia 4:
 
|Opis_grafiki    =   
 
|Opis_grafiki    =   
 
|Data_założenia  =  1999 r.
 
|Data_założenia  =  1999 r.
|Poziom_szkoły    =  gimnazjum
+
|Poziom_szkoły    =  gimnazjalny
 
|Podtyp_szkoły    =  szkoła specjalna
 
|Podtyp_szkoły    =  szkoła specjalna
 
|Profil          =  ogólnokształcący
 
|Profil          =  ogólnokształcący
Linia 21: Linia 21:
 
<br/>
 
<br/>
  
== Działalność i program ==
+
== Działalność wychowawczo-dydaktyczna i program szkoły ==
 
Zajęcia edukacyjne z przedmiotów ogólnokształcących prowadzą nauczyciele surdopedagodzy, stosując indywidualizację nauczania oraz różne metody pracy i komunikacji. Podstawa programowa kształcenia ogólnego realizowana jest w klasach 6-8 osobowych. Na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych prowadzona jest także rehabilitacja słuchu i mowy.  
 
Zajęcia edukacyjne z przedmiotów ogólnokształcących prowadzą nauczyciele surdopedagodzy, stosując indywidualizację nauczania oraz różne metody pracy i komunikacji. Podstawa programowa kształcenia ogólnego realizowana jest w klasach 6-8 osobowych. Na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych prowadzona jest także rehabilitacja słuchu i mowy.  
 
<br/>
 
<br/>

Wersja z 22:27, 17 cze 2014

Gimnazjum nr 17 dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie

Data założenia: 1999 r.
Poziom szkoły: gimnazjalny
Podtyp szkoły: szkoła specjalna
Profil: ogólnokształcący
Adres: ul. M. Grzegorzewskiej 6, 0-048 Olsztyn


Gimnazjum nr 17 dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie – placówka oświatowa w województwie warmińsko-mazurskim, w Olsztynie. Placówka wchodzi w skład Ośrodka Szkolno-Wychowawczego dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie. Dyrektorem Szkoły jest mgr Teresa Małgorzata Wasilewska - wicedyrektor Ośrodka ds. dydaktycznych.

Cele i zadania

Do celów i zadań Gimnazjum należy m.in.:

  • zapewnianie pomocy psychologiczno-pedagogicznej w formie zajęć rozwijających uzdolnienia, dydaktyczno-wyrównawczych, logopedycznych, porad i konsultacji organizowanych z inicjatywy uczniów, rodziców lub nauczycieli;
  • zapewnienie wszechstronnego rozwoju ucznia, możliwości zdobycia wiedzy i umiejętności niezbędnych do dokonania świadomego wyboru dalszego kształcenia.


Działalność wychowawczo-dydaktyczna i program szkoły

Zajęcia edukacyjne z przedmiotów ogólnokształcących prowadzą nauczyciele surdopedagodzy, stosując indywidualizację nauczania oraz różne metody pracy i komunikacji. Podstawa programowa kształcenia ogólnego realizowana jest w klasach 6-8 osobowych. Na zajęciach lekcyjnych i pozalekcyjnych prowadzona jest także rehabilitacja słuchu i mowy.

Bibliografia


Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci Niesłyszących w Olsztynie, 11.06.2014.

OSWNIES Szkolnictwo, 11.06.2014.