Olsztyńskie Stowarzyszenie Pomocy Telefonicznej: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Warmii i Mazur
Skocz do: nawigacja, szukaj
[wersja nieprzejrzana][wersja nieprzejrzana]
Linia 11: Linia 11:
 
}}
 
}}
  
''' Olsztyńskie Stowarzyszenie Pomocy Telefonicznej ''' –  stowarzyszenie założone w 1995 roku, którego celem jest niesienie pomocy telefonicznej osobom w kryzysie psychicznym. Stowarzyszenie prowadzi telefon zaufania.
+
''' Olsztyńskie Stowarzyszenie Pomocy Telefonicznej ''' –  stowarzyszenie którego celem jest niesienie pomocy telefonicznej osobom w kryzysie psychicznym.  
 +
== Historia ==
 +
Założone w 1995 roku. Olsztyńskie Stowarzyszenie Pomocy Telefonicznej jest członkiem Polskiego Towarzystwa Pomocy Telefonicznej zrzeszającego dyżurne telefony zaufania i osoby pracujące w placówkach pomocy telefonicznej. OSPT prowadzi telefon zaufania pod nr.
 +
'''19288''' i '''89 527 00 00'''. Od 2004 roku Stowarzyszenie posiada status Organizacji Pożytku Publicznego.
 
[[Plik:ospt.jpg | thumb | 300px | center | Olsztyński Telefon Zaufania]]<br/>
 
[[Plik:ospt.jpg | thumb | 300px | center | Olsztyński Telefon Zaufania]]<br/>
== Historia ==
 
...
 
 
<br/>
 
<br/>
 
== Statut ==
 
== Statut ==
...
+
Stowarzyszenie działa w oparciu o statut, który reguluje działanie organizacji.
 
<br/>
 
<br/>
 
== Cele ==
 
== Cele ==
...
+
Głównym celem organizacji jest wsparcie osób w trudnej sytuacji życiowej, związanej z chorobą, kryzysem rodzinnym czy brakiem środków do życia. Pomagają ludziom samotnym i zrozpaczonym, którzy nie mają nikogo, kto by ich zrozumiał, zaakceptował i udzielił duchowego wsparcia. Ułatwiają nawią­zaniu kontaktu z lekarzami, prawnikami i pedagogami.
 
<br/>
 
<br/>
 
== Zarząd ==
 
== Zarząd ==
Linia 32: Linia 33:
 
<br/>
 
<br/>
 
== Formy działalności ==
 
== Formy działalności ==
...
+
# OSPT prowadzi coroczny nabór kandydatów na dyżurnych Olsztyńskiego Telefonu Zaufania i organizuje dla nich szkolenie.  
 +
# Organizuje comiesięczne szkolenia dyżurnych OTZ z udziałem 40 - 50 dyżurnych.
 +
# Utrzymuje kontakty z Polskim Towarzystwem Pomocy Telefonicznej i zaprzyjaźnionymi placówkami pomocy telefonicznej w kraju i za granicą.  
 
<br/>
 
<br/>
== Źródła ==
+
== Bibliografia ==
 
...
 
...
 
<br/>
 
<br/>
  
 
[[Kategoria: Społeczeństwo]][[Kategoria: Społeczeństwo obywatelskie]][[Kategoria: Stowarzyszenia, fundacje]]<br />
 
[[Kategoria: Społeczeństwo]][[Kategoria: Społeczeństwo obywatelskie]][[Kategoria: Stowarzyszenia, fundacje]]<br />

Wersja z 12:43, 13 kwi 2014

Olsztyńskie Stowarzyszenie Pomocy Telefonicznej

LOGO
LOGO
Rok założenia 1995
Założyciel -
Siedziba 10-123 Olsztyn, Grunwaldzka 9
Profil działalności Telefon zaufania
Kontakt tel: 89 527 00 00
KRS 0000049793


Olsztyńskie Stowarzyszenie Pomocy Telefonicznej – stowarzyszenie którego celem jest niesienie pomocy telefonicznej osobom w kryzysie psychicznym.

Historia

Założone w 1995 roku. Olsztyńskie Stowarzyszenie Pomocy Telefonicznej jest członkiem Polskiego Towarzystwa Pomocy Telefonicznej zrzeszającego dyżurne telefony zaufania i osoby pracujące w placówkach pomocy telefonicznej. OSPT prowadzi telefon zaufania pod nr. 19288 i 89 527 00 00. Od 2004 roku Stowarzyszenie posiada status Organizacji Pożytku Publicznego.

Olsztyński Telefon Zaufania


Statut

Stowarzyszenie działa w oparciu o statut, który reguluje działanie organizacji.

Cele

Głównym celem organizacji jest wsparcie osób w trudnej sytuacji życiowej, związanej z chorobą, kryzysem rodzinnym czy brakiem środków do życia. Pomagają ludziom samotnym i zrozpaczonym, którzy nie mają nikogo, kto by ich zrozumiał, zaakceptował i udzielił duchowego wsparcia. Ułatwiają nawią­zaniu kontaktu z lekarzami, prawnikami i pedagogami.

Zarząd

Skład Zarządu:

  • Przewodniczący Zarządu - Andrzej Kurowski
  • Zastępca przewodniczącego - Jan Przeździak
  • Sekretarz - Alicja Szydlik
  • Skarbnik - Wiesława Gostkiewicz
  • Członek Zarządu - Andrzej Dramiński
  • Członek Zarządu - Jerzy Stawicki


Formy działalności

  1. OSPT prowadzi coroczny nabór kandydatów na dyżurnych Olsztyńskiego Telefonu Zaufania i organizuje dla nich szkolenie.
  2. Organizuje comiesięczne szkolenia dyżurnych OTZ z udziałem 40 - 50 dyżurnych.
  3. Utrzymuje kontakty z Polskim Towarzystwem Pomocy Telefonicznej i zaprzyjaźnionymi placówkami pomocy telefonicznej w kraju i za granicą.


Bibliografia

...