Przedszkole przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Janusza Korczaka w Szczytnie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Warmii i Mazur
Skocz do: nawigacja, szukaj
[wersja nieprzejrzana][wersja nieprzejrzana]
(Działalność)
Linia 14: Linia 14:
 
== Działalność ==
 
== Działalność ==
  
Przedszkole przeznaczone jest dla dzieci od 3 roku życia z orzeczeniem o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju.  
+
Przedszkole przeznaczone jest dla dzieci od 3 roku życia, z orzeczeniem o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju.  
  
 
Opieka przedszkolna opiera się przede wszystkim na:  
 
Opieka przedszkolna opiera się przede wszystkim na:  
Linia 29: Linia 29:
 
* rozwój motoryki małej,  
 
* rozwój motoryki małej,  
 
* rozwój motoryki dużej  
 
* rozwój motoryki dużej  
* komunikacja - porozumiewanie się pozawerbalne, rozumienie mowy, ćwiczenia artykulacyjne;
+
* komunikacja - porozumiewanie się pozawerbalne, rozumienie mowy, ćwiczenia artykulacyjne,
* samoobsługa
+
* samoobsługa,
* socjalizacja
+
* socjalizacja,
 
* funkcje poznawcze.
 
* funkcje poznawcze.
  

Wersja z 00:40, 15 lis 2014

Przedszkole przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Janusza Korczaka w Szczytnie
Data założenia:
Typ placówki: przedszkole specjalne
Adres: ul. Janusza Korczaka 4, 12-100 Szczytno



Przedszkole przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym im. Janusza Korczaka w Szczytnie – placówka oświatowa w województwie warmińsko-mazurskim, w Szczytnie. Przedszkole wchodzi w skład Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego im. Janusza Korczaka w Szczytnie. Dyrektorem Ośrodka jest Maria Jolanta Rudzka. <

Działalność

Przedszkole przeznaczone jest dla dzieci od 3 roku życia, z orzeczeniem o potrzebie wczesnego wspomagania rozwoju.

Opieka przedszkolna opiera się przede wszystkim na:

  • diagnozie rozwoju psychofizycznego;
  • opracowaniu indywidualnego dla każdego dziecka programu edukacyjno-rewalidacyjnego;
  • prowadzeniu zajęć: ogólnorozwojowych, logopedycznych, gimnastyki korekcyjnej, zajęć muzyczno-plastycznych.

W Przedszkolu wykorzystywane są następujące metody pracy:

  • stymulacja sensoryczna,
  • integracja sensoryczno-ruchowa,
  • poznanie własnego ciała,
  • rozwój motoryki małej,
  • rozwój motoryki dużej
  • komunikacja - porozumiewanie się pozawerbalne, rozumienie mowy, ćwiczenia artykulacyjne,
  • samoobsługa,
  • socjalizacja,
  • funkcje poznawcze.


Kadra pedagogiczna

Kadra pedagogiczna pracująca w placówce od września 2013 r.:

Katarzyna Błońska, Magdalena Balcewicz.

Bibliografia


...