Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Niechłoninie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Warmii i Mazur
Skocz do: nawigacja, szukaj
[wersja zweryfikowana][wersja zweryfikowana]
 
Linia 2: Linia 2:
 
|Nazwa_instytucji =  Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Niechłoninie
 
|Nazwa_instytucji =  Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Niechłoninie
 
|Grafika          =  2365.jpg  
 
|Grafika          =  2365.jpg  
|Opis_grafiki    =  Budynek placówki, źródło: [http://www.szkolnictwo.pl/szko%C5%82a,podstawowa,Niech%C5%82onin,M02365,Szko%C5%82a+Podstawowa+w+Niech%C5%82oninie szkolnictwo.pl]
+
|Opis_grafiki    =  Budynek placówki. Źródło: [http://www.szkolnictwo.pl/szko%C5%82a,podstawowa,Niech%C5%82onin,M02365,Szko%C5%82a+Podstawowa+w+Niech%C5%82oninie www.szkolnictwo.pl]
 
|Data_założenia  =  1959 r.  
 
|Data_założenia  =  1959 r.  
 
|Poziom_szkoły    =  podstawowy  
 
|Poziom_szkoły    =  podstawowy  

Aktualna wersja na dzień 09:25, 11 mar 2015

Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Niechłoninie

Budynek placówki. Źródło: www.szkolnictwo.pl
Budynek placówki. Źródło: www.szkolnictwo.pl
Data założenia: 1959 r.
Poziom szkoły: podstawowy
Podtyp szkoły: szkoła podstawowa
Adres: Niechłonin 92, 13-206 Płośnica
Patron: Karol Świerczewski

Szkoła Podstawowa im. Henryka Sienkiewicza w Niechłoninie – placówka oświatowa w województwie warmińsko-mazurskim. Dyrektorem Szkoły jest Marzena Monczewska.

Działalność

Szkoła Podstawowa zapewnia uczniom:

  • poczucie bezpieczeństwa,
  • wszechstronne rozwijanie zdolności i umiejętności,
  • wysoki poziom zajęć dydaktycznych,
  • różnorodne formy i metody pracy,
  • szeroki wachlarz zajęć pozalekcyjnych,
  • pomoc pedagoga szkolnego.

Absolwent

Szkoła w Niechłoninie w następujący sposób definiuje profil swego absolwenta:

  • jest tolerancyjny - rozumie, że różnice między ludźmi są czymś normalnym i pożądanym

doskonale funkcjonuje w swoim otoczeniu;

  • jest aktywny - lubi ruch i chętnie uprawia sport w różnych jego odmianach;
  • jest rozważny - zna zagrożenia występujące w jego środowisku;
  • jest ciekawy świata - chętnie gromadzi wiadomości, korzystając z różnych źródeł;
  • jest prawy - rozróżnia złe i dobre uczynki;
  • jest otwarty - wykorzystuje możliwości, jakie stwarza mu dom i szkoła;
  • jest krytyczny - potrafi selekcjonować i porządkować zdobyte informacje;
  • jest odpowiedzialny - stara się przewidywać skutki swoich działań

Bibliografia

SP Niechłonin [30.11.2014]
szkolnictwo.pl [30.11.2014]