Szkoła Podstawowa przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Braniewie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Warmii i Mazur
Skocz do: nawigacja, szukaj
[wersja nieprzejrzana][wersja zweryfikowana]
Linia 10: Linia 10:
 
|Patron          =   
 
|Patron          =   
 
}}
 
}}
 
+
''' Szkoła Podstawowa przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Braniewie ''' – placówka oświatowa w [[województwo warmińsko-mazurskie|województwie warmińsko-mazurskim]], w [[Braniewo|Braniewie]]. Szkoła wchodzi w skład [[Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Braniewie|Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Braniewie]]. Dyrektorem Ośrodka jest [[Dorota Wiśniewska]]. <br/><br/>
''' Szkoła Podstawowa przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Braniewie ''' – placówka oświatowa w [[województwo warmińsko-mazurskie|województwie warmińsko-mazurskim]], w [[Braniewo|Braniewie]]. Szkoła wchodzi w skład [[Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Braniewie|Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Braniewie]]. Dyrektorem Ośrodka jest [[Dorota Wiśniewska]]. <br/>
 
 
== Działalność ==
 
== Działalność ==
 
 
Szkoła Podstawowa przeznaczona jest dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym oraz ze sprzężeniami.
 
Szkoła Podstawowa przeznaczona jest dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym oraz ze sprzężeniami.
  
 
Kształcenie dzieci z niepełnosprawnością w stopniu lekkim podzielone jest na dwa etapy:
 
Kształcenie dzieci z niepełnosprawnością w stopniu lekkim podzielone jest na dwa etapy:
 
+
* kształcenie zintegrowane (kl. I-III)
* kształcenie zintegrowane (kl. I-III),
+
* kształcenie przedmiotowe (kl. IV-VI)
* kształcenie przedmiotowe (kl. IV-VI).
+
Nauka w szkole przeznaczonej dla uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim kończy się sprawdzianem organizowanym przez Okręgową Komisję Egzaminacyjną.
 
 
Nauka w szkole przeznaczonej dla uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim kończy się sprawdzianem organizowanym przez Okręgową Komisję Egzaminacyjną.  
 
  
 
Proces edukacyjny dzieci z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym odbywa się w zespołach terapeutycznych. Zespoły działają  
 
Proces edukacyjny dzieci z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym odbywa się w zespołach terapeutycznych. Zespoły działają  
w oparciu podstawę programową i Indywidualne Programu Edukacyjno-Terapeutyczne opracowane przez specjalistów na podstawie diagnozy i oceny aktualnego funkcjonowania psychofizycznego dziecka.
+
w oparciu podstawę programową i Indywidualne Programy Edukacyjno-Terapeutyczne opracowane przez specjalistów na podstawie diagnozy i oceny aktualnego funkcjonowania psychofizycznego dziecka.
 
<br/>
 
<br/>
 
 
== Bibliografia ==
 
== Bibliografia ==
<br/>
+
[http://www.sosw-braniewo.pl/ SOSW Braniewo] [14.11.2014]<br/>
[http://www.sosw-braniewo.pl/ SOSW Braniewo], 14.11.2014 r.
+
[http://www.szkolnictwo.pl/szko%C5%82a,zawodowa,Braniewo,PB3581,Specjalny+O%C5%9Brodek+Szkolno-Wychowawczy szkolnictwo.pl] [14.11.2014]
 
 
[http://www.szkolnictwo.pl/szko%C5%82a,zawodowa,Braniewo,PB3581,Specjalny+O%C5%9Brodek+Szkolno-Wychowawczy Szkolnictwo], 14.11.2014 r.
 
 
<br/>
 
<br/>
  
[[Kategoria: Szkolnictwo]][[Kategoria: Szkoły specjalne]][[Kategoria: Braniewo]]<br />
+
[[Kategoria: Szkolnictwo]][[Kategoria: Szkoły specjalne]][[Kategoria: Braniewo]] [[Kategoria:Powiat braniewski]]<br />

Wersja z 14:33, 3 mar 2015

Szkoła Podstawowa przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Braniewie

Data założenia: 1983 r.
Poziom szkoły: podstawowy
Podtyp szkoły: szkoła specjalna
Adres: ul. Moniuszki 22E, 14-500 Braniewo

Szkoła Podstawowa przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Braniewie – placówka oświatowa w województwie warmińsko-mazurskim, w Braniewie. Szkoła wchodzi w skład Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Braniewie. Dyrektorem Ośrodka jest Dorota Wiśniewska.

Działalność

Szkoła Podstawowa przeznaczona jest dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym oraz ze sprzężeniami.

Kształcenie dzieci z niepełnosprawnością w stopniu lekkim podzielone jest na dwa etapy:

  • kształcenie zintegrowane (kl. I-III)
  • kształcenie przedmiotowe (kl. IV-VI)

Nauka w szkole przeznaczonej dla uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim kończy się sprawdzianem organizowanym przez Okręgową Komisję Egzaminacyjną.

Proces edukacyjny dzieci z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym odbywa się w zespołach terapeutycznych. Zespoły działają w oparciu podstawę programową i Indywidualne Programy Edukacyjno-Terapeutyczne opracowane przez specjalistów na podstawie diagnozy i oceny aktualnego funkcjonowania psychofizycznego dziecka.

Bibliografia

SOSW Braniewo [14.11.2014]
szkolnictwo.pl [14.11.2014]