Szkoła Podstawowa przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Braniewie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Warmii i Mazur
Skocz do: nawigacja, szukaj
[wersja nieprzejrzana][wersja nieprzejrzana]
Linia 3: Linia 3:
 
|Grafika          =   
 
|Grafika          =   
 
|Opis_grafiki    =   
 
|Opis_grafiki    =   
|Data_założenia  =   
+
|Data_założenia  =  1983 r.
 
|Poziom_szkoły    =  podstawowy
 
|Poziom_szkoły    =  podstawowy
 
|Podtyp_szkoły    =  szkoła specjalna
 
|Podtyp_szkoły    =  szkoła specjalna
Linia 11: Linia 11:
 
}}
 
}}
  
''' Szkoła Podstawowa przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Braniewie ''' – ...<br/>
+
''' Szkoła Podstawowa przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Braniewie ''' – placówka oświatowa w [[województwo warmińsko-mazurskie|województwie warmińsko-mazurskim]], w [[Braniewo|Braniewie]]. Szkoła wchodzi w skład [[Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy w Braniewie|Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Braniewie]]. Dyrektorem Ośrodka jest [[Dorota Wiśniewska]]. <br/>
 
== Działalność ==
 
== Działalność ==
  

Wersja z 17:52, 14 lis 2014

Szkoła Podstawowa przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Braniewie

Data założenia: 1983 r.
Poziom szkoły: podstawowy
Podtyp szkoły: szkoła specjalna
Adres: ul. Moniuszki 22E, 14-500 Braniewo


Szkoła Podstawowa przy Specjalnym Ośrodku Szkolno-Wychowawczym w Braniewie – placówka oświatowa w województwie warmińsko-mazurskim, w Braniewie. Szkoła wchodzi w skład Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Braniewie. Dyrektorem Ośrodka jest Dorota Wiśniewska.

Działalność

Szkoła Podstawowa przeznaczona jest dla dzieci z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim, umiarkowanym i znacznym oraz ze sprzężeniami.

Kształcenie dzieci z niepełnosprawnością w stopniu lekkim podzielone jest na dwa etapy:

  • kształcenie zintegrowane (kl. I-III),
  • kształcenie przedmiotowe (kl. IV-VI).

Nauka w szkole przeznaczonej dla uczniów niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu lekkim kończy się sprawdzianem organizowanym przez Okręgową Komisję Egzaminacyjną.

Proces edukacyjny dzieci z niepełnosprawnością w stopniu umiarkowanym i znacznym odbywa się w zespołach terapeutycznych. Zespoły działają w oparciu podstawę programową i Indywidualne Programu Edukacyjno-Terapeutyczne opracowane przez specjalistów na podstawie diagnozy i oceny aktualnego funkcjonowania psychofizycznego dziecka.

Bibliografia


SOSW Braniewo, 14.11.2014 r.

Szkolnictwo, 14.11.2014 r.