Technikum Organizacji Reklamy przy Zespole Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Warmii i Mazur
Skocz do: nawigacja, szukaj
[wersja nieprzejrzana][wersja zweryfikowana]
 
(Nie pokazano 1 wersji utworzonej przez jednego użytkownika)
Linia 4: Linia 4:
 
|Opis_grafiki    =   
 
|Opis_grafiki    =   
 
|Data_założenia  =  2002 r.
 
|Data_założenia  =  2002 r.
|Poziom_szkoły    =  ponadgimnazjalna
+
|Poziom_szkoły    =  ponadgimnazjalny
 
|Podtyp_szkoły    =  technikum
 
|Podtyp_szkoły    =  technikum
 
|Profil          =  organizacja reklamy
 
|Profil          =  organizacja reklamy
Linia 10: Linia 10:
 
|Patron          =   
 
|Patron          =   
 
}}
 
}}
 
+
''' Technikum Organizacji Reklamy przy Zespole Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku ''' – placówka oświatowa w [[województwo warmińsko-mazurskie|województwie warmińsko-mazurskim]], w [[Giżycko|Giżycku]]. Placówka wchodzi w skład [[Zespół Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku| Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku]]. Dyrektorem Zespołu jest [[Jarosław Kulhawik]].<br/><br/>
''' Technikum Organizacji Reklamy przy Zespole Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku ''' – placówka oświatowa w [[województwo warmińsko-mazurskie|województwie warmińsko-mazurskim]], w [[Giżycko|Giżycku]]. Placówka wchodzi w skład [[Zespół Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku| Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku]]. Dyrektorem Zespołu jest [[Jarosław Kulhawik]].<br/>
 
 
 
 
== Działalność wychowawczo-dydaktyczna i program szkoły ==
 
== Działalność wychowawczo-dydaktyczna i program szkoły ==
 
Szkoła przygotowuje do pracy w zawodzie technika organizacji reklamy. Absolwent placówki potrafi zaplanować kampanię reklamową w mediach i zbadać skuteczność przeprowadzonej kampanii reklamowej. Technika organizacji reklamy charakteryzuje umiejętne łączenie wiedzy ekonomicznej, marketingowej, organizacyjnej, plastycznej, psychologicznej, a także lingwistycznej.  
 
Szkoła przygotowuje do pracy w zawodzie technika organizacji reklamy. Absolwent placówki potrafi zaplanować kampanię reklamową w mediach i zbadać skuteczność przeprowadzonej kampanii reklamowej. Technika organizacji reklamy charakteryzuje umiejętne łączenie wiedzy ekonomicznej, marketingowej, organizacyjnej, plastycznej, psychologicznej, a także lingwistycznej.  
 
<br/>
 
<br/>
 
W ramach działań edukacyjnych uczniowie Szkoły zdobywają wiedzę i umiejętności z zakresu:
 
W ramach działań edukacyjnych uczniowie Szkoły zdobywają wiedzę i umiejętności z zakresu:
 
+
* przygotowania oferty produktów i usług reklamowych
* przygotowania oferty produktów i usług reklamowych,
+
* środków przekazu i instrumentów promocji
+
* zasad sprzedaży produktów
* środków przekazu i instrumentów promocji,
+
* zasad stosowania podstawowych środków reklamy
+
* tworzenia reklam zewnętrznych i wewnętrznych
* zasad sprzedaży produktów,
+
* projektowania graficznego
 
* zasad stosowania podstawowych środków reklamy,
 
 
 
* tworzenia reklam zewnętrznych i wewnętrznych,
 
 
 
* projektowania graficznego.
 
<br/>
 
 
W trakcie nauki uczeń zdaje dwa egzaminy kwalifikacyjne, które pozwalają uzyskać tytuł technika organizacji reklamy:
 
W trakcie nauki uczeń zdaje dwa egzaminy kwalifikacyjne, które pozwalają uzyskać tytuł technika organizacji reklamy:
 
+
* sprzedaż produktów i usług reklamowych
* sprzedaż produktów i usług reklamowych,
+
* organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
 
 
* organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej
 
 
 
 
== Bibliografia ==
 
== Bibliografia ==
<br/>
+
[http://www.zsksia.edu.pl/kierunki_ksztalcenia.html ZSKSIA w Giżycku] [01.07.2014]
[http://www.zsksia.edu.pl/kierunki_ksztalcenia.html ZSKSIA w Giżycku], 01.07.2014.
 
 
<br/>
 
<br/>
  
 
[[Kategoria: Szkolnictwo]][[Kategoria: Szkoły ponadgimnazjalne]][[Kategoria: Giżycko]]<br />
 
[[Kategoria: Szkolnictwo]][[Kategoria: Szkoły ponadgimnazjalne]][[Kategoria: Giżycko]]<br />

Aktualna wersja na dzień 22:11, 2 mar 2015

Technikum Organizacji Reklamy przy Zespole Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku

Data założenia: 2002 r.
Poziom szkoły: ponadgimnazjalny
Podtyp szkoły: technikum
Profil: organizacja reklamy
Adres: ul. I Dyw. T. Kościuszki 23, 11-500 Giżycko

Technikum Organizacji Reklamy przy Zespole Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku – placówka oświatowa w województwie warmińsko-mazurskim, w Giżycku. Placówka wchodzi w skład Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku. Dyrektorem Zespołu jest Jarosław Kulhawik.

Działalność wychowawczo-dydaktyczna i program szkoły

Szkoła przygotowuje do pracy w zawodzie technika organizacji reklamy. Absolwent placówki potrafi zaplanować kampanię reklamową w mediach i zbadać skuteczność przeprowadzonej kampanii reklamowej. Technika organizacji reklamy charakteryzuje umiejętne łączenie wiedzy ekonomicznej, marketingowej, organizacyjnej, plastycznej, psychologicznej, a także lingwistycznej.
W ramach działań edukacyjnych uczniowie Szkoły zdobywają wiedzę i umiejętności z zakresu:

  • przygotowania oferty produktów i usług reklamowych
  • środków przekazu i instrumentów promocji
  • zasad sprzedaży produktów
  • zasad stosowania podstawowych środków reklamy
  • tworzenia reklam zewnętrznych i wewnętrznych
  • projektowania graficznego

W trakcie nauki uczeń zdaje dwa egzaminy kwalifikacyjne, które pozwalają uzyskać tytuł technika organizacji reklamy:

  • sprzedaż produktów i usług reklamowych
  • organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej

Bibliografia

ZSKSIA w Giżycku [01.07.2014]