Technikum Organizacji Reklamy przy Zespole Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku: Różnice pomiędzy wersjami
[wersja nieprzejrzana] | [wersja nieprzejrzana] |
Linia 1: | Linia 1: | ||
{{Szkolnictwo infobox | {{Szkolnictwo infobox | ||
|Nazwa_instytucji = Technikum Organizacji Reklamy przy Zespole Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku | |Nazwa_instytucji = Technikum Organizacji Reklamy przy Zespole Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku | ||
− | |Grafika = | + | |Grafika = |
|Opis_grafiki = | |Opis_grafiki = | ||
|Data_założenia = 2002 r. | |Data_założenia = 2002 r. |
Wersja z 15:46, 1 lip 2014
Technikum Organizacji Reklamy przy Zespole Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku | |
| |
Data założenia: | 2002 r. |
Poziom szkoły: | ponadgimnazjalna |
Podtyp szkoły: | technikum |
Profil: | organizacja reklamy |
Adres: | ul. I Dyw. T. Kościuszki 23, 11-500 Giżycko |
Technikum Organizacji Reklamy przy Zespole Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku – placówka oświatowa w województwie warmińsko-mazurskim, w Giżycku. Placówka wchodzi w skład Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku. Dyrektorem Zespołu jest Jarosław Kulhawik.
Działalność wychowawczo-dydaktyczna i program szkoły
Szkoła przygotowuje do pracy w zawodzie technika organizacji reklamy. Absolwent placówki potrafi zaplanować kampanię reklamową w mediach i zbadać skuteczność przeprowadzonej kampanii reklamowej. Technika organizacji reklamy charakteryzuje umiejętne łączenie wiedzy ekonomicznej, marketingowej, organizacyjnej, plastycznej, psychologicznej, a także lingwistycznej.
W ramach działań edukacyjnych uczniowie Szkoły zdobywają wiedzę i umiejętności z zakresu:
- przygotowania oferty produktów i usług reklamowych,
- środków przekazu i instrumentów promocji,
- zasad sprzedaży produktów,
- zasad stosowania podstawowych środków reklamy,
- tworzenia reklam zewnętrznych i wewnętrznych,
- projektowania graficznego.
W trakcie nauki uczeń zdaje dwa egzaminy kwalifikacyjne, które pozwalają uzyskać tytuł – technika organizacji reklamy w specjalności:
- sprzedaż produktów i usług reklamowych,
- organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej.
Bibliografia
ZSKSIA w Giżycku, 01.07.2014.