Technikum Organizacji Reklamy przy Zespole Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Warmii i Mazur
Skocz do: nawigacja, szukaj
[wersja nieprzejrzana][wersja nieprzejrzana]
Linia 1: Linia 1:
 
{{Szkolnictwo infobox  
 
{{Szkolnictwo infobox  
 
|Nazwa_instytucji =  Technikum Organizacji Reklamy przy Zespole Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku
 
|Nazwa_instytucji =  Technikum Organizacji Reklamy przy Zespole Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku
|Grafika          = Koala.jpg (nazwa zdjęcia)... opcja
+
|Grafika          =  
 
|Opis_grafiki    =   
 
|Opis_grafiki    =   
 
|Data_założenia  =  2002 r.
 
|Data_założenia  =  2002 r.

Wersja z 15:46, 1 lip 2014

Technikum Organizacji Reklamy przy Zespole Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku

Data założenia: 2002 r.
Poziom szkoły: ponadgimnazjalna
Podtyp szkoły: technikum
Profil: organizacja reklamy
Adres: ul. I Dyw. T. Kościuszki 23, 11-500 Giżycko


Technikum Organizacji Reklamy przy Zespole Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku – placówka oświatowa w województwie warmińsko-mazurskim, w Giżycku. Placówka wchodzi w skład Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku. Dyrektorem Zespołu jest Jarosław Kulhawik.

Działalność wychowawczo-dydaktyczna i program szkoły

Szkoła przygotowuje do pracy w zawodzie technika organizacji reklamy. Absolwent placówki potrafi zaplanować kampanię reklamową w mediach i zbadać skuteczność przeprowadzonej kampanii reklamowej. Technika organizacji reklamy charakteryzuje umiejętne łączenie wiedzy ekonomicznej, marketingowej, organizacyjnej, plastycznej, psychologicznej, a także lingwistycznej.
W ramach działań edukacyjnych uczniowie Szkoły zdobywają wiedzę i umiejętności z zakresu:

  • przygotowania oferty produktów i usług reklamowych,
  • środków przekazu i instrumentów promocji,
  • zasad sprzedaży produktów,
  • zasad stosowania podstawowych środków reklamy,
  • tworzenia reklam zewnętrznych i wewnętrznych,
  • projektowania graficznego.


W trakcie nauki uczeń zdaje dwa egzaminy kwalifikacyjne, które pozwalają uzyskać tytuł – technika organizacji reklamy w specjalności:

  • sprzedaż produktów i usług reklamowych,
  • organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej.

Bibliografia


ZSKSIA w Giżycku, 01.07.2014.