Technikum Organizacji Reklamy przy Zespole Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku

Z Encyklopedia Warmii i Mazur
Wersja z dnia 22:11, 2 mar 2015 autorstwa MartaF (dyskusja | edycje)
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacja, szukaj
Technikum Organizacji Reklamy przy Zespole Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku

Data założenia: 2002 r.
Poziom szkoły: ponadgimnazjalny
Podtyp szkoły: technikum
Profil: organizacja reklamy
Adres: ul. I Dyw. T. Kościuszki 23, 11-500 Giżycko

Technikum Organizacji Reklamy przy Zespole Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku – placówka oświatowa w województwie warmińsko-mazurskim, w Giżycku. Placówka wchodzi w skład Zespołu Szkół Kształtowania Środowiska i Agrobiznesu w Giżycku. Dyrektorem Zespołu jest Jarosław Kulhawik.

Działalność wychowawczo-dydaktyczna i program szkoły

Szkoła przygotowuje do pracy w zawodzie technika organizacji reklamy. Absolwent placówki potrafi zaplanować kampanię reklamową w mediach i zbadać skuteczność przeprowadzonej kampanii reklamowej. Technika organizacji reklamy charakteryzuje umiejętne łączenie wiedzy ekonomicznej, marketingowej, organizacyjnej, plastycznej, psychologicznej, a także lingwistycznej.
W ramach działań edukacyjnych uczniowie Szkoły zdobywają wiedzę i umiejętności z zakresu:

  • przygotowania oferty produktów i usług reklamowych
  • środków przekazu i instrumentów promocji
  • zasad sprzedaży produktów
  • zasad stosowania podstawowych środków reklamy
  • tworzenia reklam zewnętrznych i wewnętrznych
  • projektowania graficznego

W trakcie nauki uczeń zdaje dwa egzaminy kwalifikacyjne, które pozwalają uzyskać tytuł technika organizacji reklamy:

  • sprzedaż produktów i usług reklamowych
  • organizacja i prowadzenie kampanii reklamowej

Bibliografia

ZSKSIA w Giżycku [01.07.2014]