Wioletta Śląska-Zyśk

Z Encyklopedia Warmii i Mazur
Wersja z dnia 13:45, 15 lut 2015 autorstwa Asiuulek (dyskusja | edycje) (Utworzono nową stronę "{{Osoba polityk infobox |Imię i nazwisko = Wioletta Śląska-Zyśk |grafika = |podpis grafiki = |Data i miejsce urodzenia ...")
(różn.) ← poprzednia wersja | przejdź do aktualnej wersji (różn.) | następna wersja → (różn.)
Skocz do: nawigacja, szukaj
Wioletta Śląska-Zyśk

Data i miejsce urodzenia 10 grudnia 1976 r. w Piszu
Przynależność polityczna Od 12.2014 r. – przynależność do partii politycznej PSL.
Odznaczenia


Wioletta Śląska – Zyśk – ur. 10 grudnia 1976 r. w Piszu

Życiorys

W roku 2000 r. ukończyła studia magisterskie z zakresu edukacji administracyjno- politycznej w WSP TWP w Warszawie. Ponadto absolwentka studiów podyplomowych w 5 dziedzinach: coachingu, mediacji, rynku pracy, zarządzania zasobami ludzkimi i ekonomii. Posiadaczka wielu certyfikatów i odznaczeń takich jak Brązowy Krzyż Zasługi Prezydenta RP czy Odznaki Honorowej za zasługi na Rzecz Województwa Warmińsko – Mazurskiego. Od 1995 r. związana z Powiatowym Urzędem Pracy, gdzie pełniła funkcję dyrektora, w latach 2012-2013 r. zajmowała stanowisko zastępcy burmistrza Pisza. Obecnie Wicemarszałek Województwa Warmińsko – Mazurskiego.

Szkoła i wykształcenie

2014 – 2015 r. – studia podyplomowe, Zarządzanie funduszami Unii Europejskiej 2014-2020; 2012 r. – studia podyplomowe - Coaching; 2010 r. – studia podyplomowe - Mediacja i inne formy alternatywnego rozwiązywania sporów; 2007 r. – studia podyplomowe - Rynek pracy; 2004 r. – studia podyplomowe - Zarządzanie zasobami ludzkimi; 2000 r. – studia magisterskie, Edukacja administracyjno-polityczna, WSP TWP w Warszawie; 1999 r. – studia podyplomowe, Ekonomia, specjalność: rachunkowość i finanse; 1998 r. – studia licencjackie, Edukacja administracyjno-polityczna, WSP TWP w Warszawie.


Działalność społeczna i samorządowa

Od 1995 r. związana z Powiatowym Urzędem Pracy w Piszu, w którym pełniła funkcję dyrektora. W okresie od maja 2012 – XII 2013 r. pełniła funkcję zastępcy burmistrza Pisza, Wiceprzewodniczącej Powiatowej Rady Zatrudnienia, Wiceprzewodniczącej Konwentu Dyrektorów Województwa Warmińsko – Mazurskiego. Zarządzała wielomilionowymi projektami, w tym unijnymi. Obecnie Wicemarszałek Województwa Warmińsko – Mazurskiego odpowiedzialna za Departament Infrastruktury i Geodezji, Zarząd Dróg Wojewódzkich, Regionalny Ośrodek Polityki Społecznej, Departament Sportu, Departament Zdrowia. Działalność polityczna – pełnione funkcje, stanowiska wraz z podaniem okresu zajmowanego stanowiska Nie dotyczy.

Działalność społeczna – pełnione funkcje, udział w projektach dotyczących lokalnej społeczności itp. wraz z podaniem okresu działalności W roku 2010 inicjatorka akcji promocyjnej „Mazury za pół ceny”. W latach 2006-2007 Wiceprzewodnicząca Zespołu Szybkiego Reagowania EQUAL.


Odznaczenia i wyróżnienia

CERTYFIKATY: 30.11.2012 r. – Certyfikat Lokalnego Menadżera ds. Obsługi Inwestora; 12.09.2012 r. – Certyfikat potwierdzający ukończenie stażu w Polskiej Agencji Informacji i Inwestycji Zagranicznych S.A. 04.2012 r. – Coaching Fundamentals Certificate Noble Manhattan; 2004 r. – Certyfikat Powiatowego Specjalisty Partnerstwa Lokalnego opracowanego przez Departament Pracy Ambasady Stanów Zjednoczonych;

Wykaz nagród, odznaczeń, wyróżnień (datowane rocznie) 2005 r. Dyplom Prekursora Lokalnych Porozumień na Rzecz Zatrudnienia; 2010 r. - Odznaka Honorowa za zasługi na Rzecz Województwa Warmińsko – Mazurskiego; 2010 r. – Brązowy Krzyż Zasługi Prezydenta RP; 2013 r. – Odznaka Honorowa Mazurskiej Służby Ratowniczej; 2013 r. – Dyplom Ministra Skarbu Państwa, potwierdzający pozytywny egzamin dla kandydatów na członków rad nadzorczych w spółkach Skarbu Państwa;

Trzykrotnie nominowana do Wilka Piskiego w dziedzinie: Gospodarka i Działalność na rzecz ziemi piskiej (w latach 2007, 2009 oraz 2014 r. – w którym to otrzymała wyróżnienie).


Bibliografia

(adres: strona/podstrona internetowa/blog/publikacje elektroniczne itp.) Facebook; strona internetowa: wiolettaslaskazysk.pl


Przypisy


Zobacz też

...