Eksport jachtów i łodzi: Różnice pomiędzy wersjami
[wersja nieprzejrzana] | [wersja nieprzejrzana] |
Linia 1: | Linia 1: | ||
'''Eksport jachtów i łodzi''' | '''Eksport jachtów i łodzi''' | ||
== Ogólna charakterystyka == | == Ogólna charakterystyka == | ||
− | [[ | + | [[Produkcja jachtów i łodzi]] |
<br/> | <br/> | ||
== Znaczenie dla regionu == | == Znaczenie dla regionu == |
Wersja z 21:39, 27 lut 2014
Eksport jachtów i łodzi
Ogólna charakterystyka
Znaczenie dla regionu
Zainteresowanie turystów zarówno krajowych, jak i zagranicznych regionem Warmii i Mazur wynika przede wszystkim z niepowtarzalnych walorów naturalnych województwa. Rozwojowi turystyki sprzyja położenie i struktura geograficzna regionu (jeziora, rzeki, system kanałów ze śluzami łączący zbiorniki wodne, lasy i puszcze), niski stopień zanieczyszczenia środowiska naturalnego oraz duża ilość zabytków (zamki gotyckie, kościoły). Warmia i Mazury słyną z produkcji najwyższej klasy jachtów i łodzi, które cechuje wysoka jakość i komfort użytkowania. Producenci jachtów znajdują swoich odbiorców na całym świecie, nawet w odległej Australii.
1. AM YACHT Daniel Margalski (Ostróda) Holandia
2. Delphia Yachts Kot Sp. j. (Olecko) Szwecja, Niemcy, Austria, sieć dilerska w Europie, Kanadzie, Japonii, Australii, Rosji
3. Mellody Yachts Sp. z o.o. (Ruciane Nida) Kraje Unii Europejskiej
4. Nautiner Yachts Sp. z o.o. (Giżycko) Niemcy, Wielka Brytania, Holandia, Włochy, Ukraina
5. PHGT „Pod Omegą” Stanisław Kasprzak Sp. j. (Iława)
Węgry, Czechy, Niemcy, Hiszpania, Austria
Bibliografia
Możliwości eksportowe województwa warmińsko-mazurskiego – Katalog eksportowy 2009, 2010, 2011, 2012, Warmińsko-Mazurska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Olsztynie.