Telewizja Obywatelska

Z Encyklopedia Warmii i Mazur
Wersja z dnia 10:22, 18 mar 2015 autorstwa Marcin Kapłon (dyskusja | edycje) (Zastępowanie tekstu - "Kategoria:Media" na " ")
Skocz do: nawigacja, szukaj
Telewizja Obywatelska

Logo Telewizji Obywatelskiej. Źródło: www.telewizjaobywatelska.org.pl
Logo Telewizji Obywatelskiej. Źródło: www.telewizjaobywatelska.org.pl
Siedziba 82-300 Elbląg, ul. Związku Jaszczurczego 17
Data startu 2008
Właściciel Elbląskie Stowarzyszenie Wspierania Inicjatyw Pozarządowych
Prezes/redaktor naczelny Arkadiusz Jachimowicz
Strona internetowa www.telewizjaobywatelska.org.pl

Telewizja Obywatelska – telewizja internetowa z Elbląga.

Źródło: www.ekonomiaspoleczna.pl [10.10.2014]

Kalendarium

Telewizja Obywatelska z Elbląga została uruchomiona przy Elbląskim Stowarzyszeniu Wspierania Inicjatyw Pozarządowych w ramach projektu "Media Obywatelskie narzędziem wzmocnienia rzecznictwa oraz działań monitorujących organizacji pozarządowych Warmii i Mazur" realizowanego od stycznia 2008 roku[1].

Redaktorem naczelnym stacji jest Arkadiusz Jachimowicz prezes Elbląskiego Stowarzyszenia Wspierania Inicjatyw Pozarządowych. W przygotowanie materiałów Telewizji Obywatelskiej zaangażowani są także: Małgorzata Woźna, Dagmara Bielawska i Kuba Strumiński[2]. Filmy realizowane w telewizji dotyczą przede wszystkim problemów organizacji pozarządowych, jak również tematów dotyczących spraw i osób zazwyczaj w mediach komercyjnych marginalizowanych. Na stronie www.telewizjaobywatelska.org.pl można na przykład znaleźć kilkanaście materiałów poświęconych osobom starszym, niepełnosprawnym, a także młodzieży.

Dziennikarze Telewizji Obywatelskiej wiele uwagi poświęcają też różnorodnym inicjatywom obywatelskim i działalności innych organizacji pozarządowych. Materiały te są też niekiedy pokazywane w nadającej w sieciach kablowych lokalnej Telewizji Elbląskiej[3].

Redaktorzy naczelni

Arkadiusz Jachimowicz

Przypisy

  1. www.abk.pwsz.elblag.pl [10.10.2014]
  2. telewizjaobywatelska.org.pl [10.10.2014]
  3. Doliwa Urszula, Elektroniczne media społeczne w Polsce. Stan obecny i perspektywy rozwoju, "Studia Medioznawcze" 2010, nr nr 4, s. 65-78.