Fundacja Moda na Warmię i Mazury
Z Encyklopedia Warmii i Mazur
Fundacja Moda na Warmię i Mazury | |
| |
Logo fundacji | |
Rok założenia | 2013 |
Siedziba | Ługwałd 35, 11-001 Dywity |
Profil działalności | promocja regionu |
Kontakt | tel./fax 89 5120307, WWW |
KRS | 0000450160 |
Fundacja Moda na Warmię i Mazury – fundacja działająca na terenie Warmii i Mazur, zajmująca się promocją regionu na terenie ogólnopolskiej i międzynarodowej. Prezesem fundacji jest Ewa Domaradzka-Ziarek.
Spis treści
Historia
...
Statut
Cele
Celami Fundacji „Moda na Warmię i Mazury są:
- promocja regionu Warmii i Mazur na arenie ogólnopolskiej i międzynarodowej;
- edukacja młodzieży służąca promocji regionu;
- propagowanie turystyki na Warmii i Mazurach;
- działanie na rzecz rozwoju gospodarczego regionu:
- działania na rzecz zmniejszenia bezrobocia;
- integracji społecznej i zawodowej osób wykluczonych społecznie;
- działanie na rzecz informatyzacji regionu i propagowania nowych technologii;
- działanie na rzecz poprawy infrastruktury na Warmii i Mazurach;
- wspieranie instytucji samorządowych na rzecz rozwoju turystycznego na Warmii i Mazurach;
- wspieranie kooperacji pomiędzy instytucjami i firmami działającymi na rzecz rozwoju turystyki na Warmii i Mazurach;
- podnoszenie świadomości ekologicznej wśród mieszkańców Polski i zagranicą w zakresie walorów przyrodniczych Warmii i Mazur.
Zarząd
- prezes - Ewa Domaradzka-Ziarek
- wiceprezes - Anna Ciechanowska
Formy działalności
Fundacja realizuje swoje cele poprzez:
- organizację konferencji i debat dotyczących regionu;
- organizację kursów, szkoleń i warsztatów;
- podejmowanie dyskusji, badań, organizacji seminariów naukowych w kręgach środowiska akademickiego, gospodarczego, środków masowego przekazu;
- organizowanie koncertów, imprez kulturalnych, turystycznych i integracyjnych promujących region;
- współpracę przy redagowaniu serwisów internetowych promujących region;
- prowadzenie radia internetowego promującego region w Polsce i na świecie;
- działalność wydawniczą, produkcję radiową, telewizyjną i filmową;
- współpracę z mediami regionalnymi, ogólnopolskimi i polonijnymi;
- współpracę z krajowymi i zagranicznymi organizacjami turystycznymi;
- Współpracę z władzami samorządowymi, rządowymi i organizacjami pozarządowymi w zakresie realizacji celów fundacji;
- organizowanie akcji społecznych;
- wspieranie wszelkich inicjatyw realizujących cele fundacji.
Bibliografia
...