Fundacja Moda na Warmię i Mazury

Z Encyklopedia Warmii i Mazur
Skocz do: nawigacja, szukaj
Fundacja Moda na Warmię i Mazury

Logo fundacji
Logo fundacji
Rok założenia 2013
Siedziba Ługwałd 35, 11-001 Dywity
Profil działalności promocja regionu
Kontakt tel./fax 89 5120307, WWW
KRS 0000450160


Fundacja Moda na Warmię i Mazury – fundacja działająca na terenie Warmii i Mazur, zajmująca się promocją regionu na terenie ogólnopolskiej i międzynarodowej. Prezesem fundacji jest Ewa Domaradzka-Ziarek.

Historia

...

Statut

Cele

Celami Fundacji „Moda na Warmię i Mazury są:

  • promocja regionu Warmii i Mazur na arenie ogólnopolskiej i międzynarodowej;
  • edukacja młodzieży służąca promocji regionu;
  • propagowanie turystyki na Warmii i Mazurach;
  • działanie na rzecz rozwoju gospodarczego regionu:
    • działania na rzecz zmniejszenia bezrobocia;
    • integracji społecznej i zawodowej osób wykluczonych społecznie;
  • działanie na rzecz informatyzacji regionu i propagowania nowych technologii;
  • działanie na rzecz poprawy infrastruktury na Warmii i Mazurach;
  • wspieranie instytucji samorządowych na rzecz rozwoju turystycznego na Warmii i Mazurach;
  • wspieranie kooperacji pomiędzy instytucjami i firmami działającymi na rzecz rozwoju turystyki na Warmii i Mazurach;
  • podnoszenie świadomości ekologicznej wśród mieszkańców Polski i zagranicą w zakresie walorów przyrodniczych Warmii i Mazur.

Zarząd

  • prezes - Ewa Domaradzka-Ziarek
  • wiceprezes - Anna Ciechanowska

Formy działalności

Fundacja realizuje swoje cele poprzez:

  • organizację konferencji i debat dotyczących regionu;
  • organizację kursów, szkoleń i warsztatów;
  • podejmowanie dyskusji, badań, organizacji seminariów naukowych w kręgach środowiska akademickiego, gospodarczego, środków masowego przekazu;
  • organizowanie koncertów, imprez kulturalnych, turystycznych i integracyjnych promujących region;
  • współpracę przy redagowaniu serwisów internetowych promujących region;
  • prowadzenie radia internetowego promującego region w Polsce i na świecie;
  • działalność wydawniczą, produkcję radiową, telewizyjną i filmową;
  • współpracę z mediami regionalnymi, ogólnopolskimi i polonijnymi;
  • współpracę z krajowymi i zagranicznymi organizacjami turystycznymi;
  • Współpracę z władzami samorządowymi, rządowymi i organizacjami pozarządowymi w zakresie realizacji celów fundacji;
  • organizowanie akcji społecznych;
  • wspieranie wszelkich inicjatyw realizujących cele fundacji.

Bibliografia