Gimnazjum nr 21 Specjalne w Olsztynie: Różnice pomiędzy wersjami

Z Encyklopedia Warmii i Mazur
Skocz do: nawigacja, szukaj
[wersja nieprzejrzana][wersja nieprzejrzana]
(Działalność i program)
Linia 34: Linia 34:
 
8. szycie.  
 
8. szycie.  
  
Kształcenie odbywa się przede wszystkim za pośrednictwem metody projektów edukacyjnych. Uczniowie uczestniczą także w zajęciach rewalidacji indywidualnej takich jak: logopedia, korekcyjno-kompensacyjne, gimnastyka korekcyjna, psychologiczno-pedagogicznych. Gimnazjaliści biorą udział w zajęciach pozalekcyjnych: sportowych, ekologicznych, plastycznych, muzycznych, kształtujących kreatywność.   
+
Kształcenie odbywa się przede wszystkim za pośrednictwem metody projektów edukacyjnych. Uczniowie uczestniczą także w zajęciach rewalidacji indywidualnej takich jak: logopedia, korekcyjno-kompensacyjne, gimnastyka korekcyjna, psychologiczno-pedagogiczne. Gimnazjaliści biorą udział w zajęciach pozalekcyjnych: sportowych, ekologicznych, plastycznych, muzycznych, kształtujących kreatywność.   
 
<br/>
 
<br/>
  

Wersja z 19:06, 11 cze 2014

Gimnazjum nr 21 Specjalne w Olsztynie

Data założenia: 2000 r.
Poziom szkoły: gimnazjum
Podtyp szkoły: szkoła specjalna
Adres: ul. Piłsudskiego 56a, 10-450 Olsztyn


Gimnazjum nr 21 Specjalne w Olsztynie – placówka oświatowa w województwie warmińsko-mazurskim, w Olsztynie. Placówka wchodzi w skład Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Olsztynie. Dyrektorem Szkoły jest mgr Grażyna Kondek - dyrektor Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Olsztynie, a wicedyrektorem mgr Katarzyna Wirchanowicz.

Cele i zadania

Gimnazjum cele i zadania realizuje według indywidualnych programów w oparciu o Szkolny Program Edukacyjny wpisany do Rejestru Innowacji Pedagogicznych Kuratorium Oświaty w Olsztynie.

Działalność i program

Do Gimnazjum nr 21 uczęszczają uczniowie z umiarkowaną i znaczną niepełnosprawnością intelektualną. W ramach programu kształcenia realizowane są następujące przedmioty szkolne:

1. funkcjonowanie w środowisku,

2. wychowane fizyczne,

3. muzyka,

4. plastyka,

5. religia,

6. gospodarstwo domowe,

7. stolarstwo,

8. szycie.

Kształcenie odbywa się przede wszystkim za pośrednictwem metody projektów edukacyjnych. Uczniowie uczestniczą także w zajęciach rewalidacji indywidualnej takich jak: logopedia, korekcyjno-kompensacyjne, gimnastyka korekcyjna, psychologiczno-pedagogiczne. Gimnazjaliści biorą udział w zajęciach pozalekcyjnych: sportowych, ekologicznych, plastycznych, muzycznych, kształtujących kreatywność.

Bibliografia


E-bip, 11.06.2014.

OSW Szkolnictwo, 11.06.2014.

Szkolnictwo, 11.06.2014.